پرش لینک ها

جشن 70 سالگی ویتانا

سلام ویتانا به ۷۰ سالگی

گروه صنعتی ویتانا (سهامی عام)، از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین‌های صنایع غذایی ایران، پنجشبه ۲۵ آبان‌ماه، با حضور کارکنانش از 12 برند مختلف، در مجموعه کارخانجات گروه صنعتی ویتانا مستقر در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، ۷۰ سالگی خود را جشن گرفت.

“ویتانا” به دلیل برخورداری از تکنولوژی‌ مدرن و روز دنیا در ۷۰ سالگی نیز جوان و پرانرژی به رسالت خود یعنی اشتغالزایی و تولید باکیفیت ادامه می‌دهد. چندانکه در مراسم جشن تولد ۷۰ سالگی این شرکت، هنگامی که قرار شد توسط محسن نقاشی دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی ایران، کیک تولد شرکت بریده شود، وی از جوان‌ترین عضو مجموعه (حدود ۲۰ ساله) دعوت کرد تا این کار را به اتفاق انجام دهند و به‌صورت نمادین نشان داد که ویتانا با همه قدمت و تجربه، اما جوان است و به آینده‌ها چشم دوخته!

ویتانا، امروزه با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و تکنولوژی روز دنیا، محصولات متنوع و باکیفتی به مشتریان خود عرضه می‌کند. ذائقه ایرانیان دانسته یا ندانسته، به‌خوبی با محصولات مختلف «ویتانا» آشنا است و به قول یکی از مجریان مراسم که به مزاح می‌گفت: “ایرانیان شاید بیسکویت‌های ویتانا را از شیر مادر هم بیشتر خورده باشند.”

Menu
Home
Search
×
Explore
Drag