پرش لینک ها

شرکت آرتامهر پایدار آذربایجان

درباره شرکت ما

شرکت توزیع پخش آرتامهر پایدار آذربایجان (سهامی خاص) با مدیرعاملی آقای شهرام نوری و مدیرفروش آقای جوادمولایی در سال 96 تاسیس و با بیش از 40 پرسنل مجرب و بیش از 3200 مشتری در تمامی لاین ها در سطح استان با هدف اولیه توزیع و پخش محصولات سلولزی, پوشک بچه, شوینده و بهداشتی و افزایش سهم بازار فعالیت خود را در سطح استان اردبیل آغاز نمود. شرکت آرتامهر پایدار آذربایجان جز اصلی ترین زیرمجموعه های هلدینگ مهر با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده با تاکید بر ارزشهای اخلاقی و تخصصی سعی بر ارائه بهترین خدمات برای مشتریان را داشته و با انتخاب بهترین محصولات جهت توزیع همواره سعی بر جلب رضایت مشتریان در سطح استان دارد. مرکز اصلی شرکت واقع در اردبیل شهرک صنعتی فاز یک شهید بهشتی خیابان صنعت خیابان سیزدهم می باشد.

افتخارات ما

شرکت آرتامهر پایدار آذربایجان طی سالهای گذشته توانسته با نمایندگی انحصاری شرکت معظم پارس حیات ساغلیک ارونلری (محصولات: پوشک بچه مولفیکس و ببم ,نوار بهداشتی مولپد, پوشک بزرگسال جولی ایونی , و دستمال کاغذی های تنو , پاپیا و نلکس) و پاک حیات کیمیا پارس (گروه محصولات شوینده تست) سهم بزرگی از بازار محصولات شوینده و بهداشتی را بدست بیاورد که با جذب برندهای باکیفیت و معتبر دیگر, سعی بر افزایش سهم بازار را دارد.

آمار آنچه تا کنون انجام داده ایم...

6
سال سابقه
+40
پرسنل متخصص
+3200
مشتری فعال

فعالیت اصلی شرکت ما

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه شرکت به شرح ذیل می باشد: پخش و توزیع انواع محصولات غذایی ، بهداشتی ، آرایشی، ظروف آماده و در زمینه کالای مصرفی ، اقدام به مبادلات تجاری داخلی و صادرات و ادارات کلیه کالاهای مجاز می باشد. که درسال مورد نظر اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و آرایشی نموده است. و با بهره مندی از همکاری کارکنان خود در جهت تامین کالای باکیفیت در حداقل زمان را برای مشتریان خود ارائه نماید. همچنین دارای بانک اطلاعات جامع و کامل از مشتریان در سطح استان با بیش از 3000 مشتری فعال , دارای سیستم لجستیک منظم و حرفه ای جهت توزیع بار در کوتاهترین زمان , دارای سیستم فروش حرفه ای با بهره مندی از به روزترین متد فروش می باشد.
Atramehrpaydar
09120691120
artamehr.padar@gmail.com
Menu
Home
Search
×
Explore
Drag